Baik dan bergaya - semudah secawan teh

Baik dan bergaya - semudah secawan teh

Secawan teh boleh membantu anda berasa lebih baik. Benar-benar ia boleh. Seolah-olah terlalu mudah bukan? Nah, pertimbangkan ini: suku prasejarah, jenis pemburu-pengumpul, tambah biji, buah, daun, akar, dan kulit kayu untuk diet mereka. Ini memulakan eksperimen yang mana tidak boleh dimakan dan akhirnya yang bahagian tumbuhan telah penyembuhan hartanah. A teh yang dibuat daripada kulit pokok willow putih ditemui untuk melegakan sakit, sakit dan demam. Ini membawa kepada pembangunan aspirin. Dari semasa ke semasa, ahli arkeologi mendapati herba dipelihara dengan berhati-hati di tapak perkuburan tamadun purba. Kita semua tahu bahawa perkara yang paling penting pergi dengan anda untuk tapak perkuburan, jadi apa dalam kabinet ubat anda?

Penggunaan herba sebagai satu cara penyembuhan sakit itu didapati sepanjang sejarah. Jika anda mempunyai penyakit itu berjalan melalui pintu anda ... merebut secubit herba kering dan sedikit air mendidih adalah strategi yang paling cepat dan paling mudah. Sekarang, boleh herba telah benar-benar sembuh pesakit dari penyakit yang? Hmmm .... pemeriksaan kepada resipi yang dikenali sebagai "Cuka Empat Pencuri" dan ia membuatkan anda tertanya-tanya.

Boleh secawan teh cukup? Bolehkah cawan mudah kopi cukup untuk merangsang sistem saraf? Ia adalah suatu perkara persepsi. Kami telah menjadi begitu biasa dengan rutin pelantikan, preskripsi doktor dan farmasi yang ia berakar umbi dalam diri kita yang menyembuhkan, ia mesti memakan masa, mahal dan agak rumit. Tidak begitu. Kami juga dingin lari ke doktor dengan sniffle pertama, sakit, atau kesihatan menakutkan terkini. Jimat doktor kami dan barangan keras untuk apabila anda memerlukan mereka, menjaga barang-barang kecil.

Jadi adakah anda berfikir bahawa ubat herba hanya untuk .... bagaimana saya perlu mengatakan "bersahaja" jenis ini ....? Salah lagi. Malah, arah aliran ini berubah kepada salah satu daripada kecenderungan semula jadi. Mengambil tanggungjawab untuk kesihatan anda sendiri dan penyembuhan adalah "canggih." Yang Saya mendengar bahawa Oprah suka teh chai, Scarlett Johansson menikmati teh sage blackberry, dan Sienna Miller yang mengambil bahagian dalam teh hijau dari semasa ke semasa. Dan anda fikir anda tidak boleh menjadi sejuk ... tsk tsk! Kesemua teh ini mempunyai ciri-ciri penyembuhan dan saya pasti buat merasa diva mereka sangat mengetahui tentangnya.

Teh boleh menjadi cara yang paling mudah untuk pergi - bermula dengan mempelajari beberapa asas-asas dan membina semula kabinet ubat anda. Membina sebuah kabinet ubat semula jadi. Perbuatan duduk dengan cawan yang hangat penyembuhan teh adalah menenangkan, menenangkan dan pemulihan. Dan ia mungkin melambatkan anda ke bawah cukup untuk merenung, mencerminkan, mengosongkan fikiran anda. Teh panas? Mungkin musim panas dan haba tidak dapat ditahan ... bukan alasan. Teh herba boleh ais dan dinikmati sepanjang hari! Anda juga boleh menjadi es campuran tekanan, menambah beberapa keping buah-buahan dan berkongsi dengan pejabat. Teh adalah mudah alih, menarik, bergaya, penyembuhan, lazat dan mudah.

Teh perubatan adalah hadiah yang besar untuk mereka yang anda benar-benar mengambil berat tentang ... saya tidak melihat anda membungkus acetaminophen dalam tunduk ... nope ... tidak berlaku. Teh ubatan boleh membantu menangkis atau mengejar off selesema, melegakan sakit perut, membantu membaiki usus, menggalakkan pertumbuhan rambut yang sihat, kulit, dan kuku, meningkatkan kesihatan saluran kencing ... senarai menyala dan pada. Memikirkan semula secawan teh apabila sakit kepala yang kemudian. Mencabut satu materia medica, campuran herba, curam teh dan bantuan adalah dalam perjalanan. Ia benar-benar boleh menjadi semudah secawan teh.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar