Batu hempedu Remedy - Cleanse Pundi hempedu Sebagai Remedy Berkesan

Batu hempedu Remedy - Cleanse Pundi hempedu Sebagai Remedy Berkesan

A membersihkan pundi hempedu dikatakan salah satu daripada batu karang ubat paling berkesan. Berdasarkan testimoni ia juga dianggap sebagai cara yang paling cepat untuk membersihkan pundi hempedu anda batu karang anda.

Pembersihan ini melibatkan mengisi sistem anda dengan jus epal dan limau gedang. Bahan-bahan ini bersama-sama dengan minyak zaitun dan garam Epsom boleh melembutkan serta mendorong air besar aktif. Ini akan memaksa pundi hempedu untuk mengeluarkan air daripada kandungannya ke dalam usus.

Dengan mengosongkan keluar, ia akan termasuk batu karang yang lembut ke dalam lumpur kerana kandungan Vitamin C yang cuba untuk menukar kolesterol ke hempedu. Penggunaan garam Epsom atau magnesium fosfat seterusnya akan mengendurkan otot saluran hempedu dan mengembangkan mereka untuk memastikan mereka terbuka.

Minyak zaitun akan bertindak sebagai kedua-dua julap dan minyak hitam untuk batu karang semasa dalam perjalanan keluar dari lorong-lorong. Ramai yang telah disahkan bahawa ini adalah berkesan sebagai ubat batu karang kerana mereka dapat melihat beberapa batu hijau dalam pelbagai saiz termasuk dalam output usus mereka.

Walau bagaimanapun, sama seperti pembedahan dan kaedah bukan pembedahan batu karang ubat, kaedah pembersihan tidak melarikan diri dari kritikan mereka yang tidak memihak kepada bentuk alternatif perubatan.

Pesakit yang mengambil pundi hempedu membersihkan tidak boleh mengatakan dengan pasti bahawa gumpalan hijau yang mereka lihat sebenarnya batu karang tersebut. Apa pengkritik berhujah adalah bahawa mereka adalah hanya campuran minyak zaitun, jus dan bahan-bahan lain di dalam usus. Jika diteliti, mereka tidak boleh mengatakan dengan pasti bahawa ini memang batu karang atau sekadar tanggapan mereka batu.

Walau bagaimanapun, penyokong pundi hempedu membersihkan serta orang, yang membuktikan keberkesanannya, mendakwa bahawa selagi gejala dan kesakitan mereka telah disembuhkan, keperluan untuk memeriksa output batu adalah pokoknya.

Satu perkara penting lagi adalah pengambilan air. Orang yang pergi melalui pundi hempedu membersihkan perlu melihat bahawa mereka juga minum banyak air untuk mengelakkan dehidrasi.

Ada orang-orang yang masuk ke dalam kaedah ini pembersihan dan muntah-muntah dan loya yang berpengalaman sebagai kesan sampingan kepada proses curahan. Oleh itu, adalah penting untuk mendapatkan khidmat nasihat daripada doktor anda jika pundi hempedu membersihkan sesuai untuk anda.

Yang lain mungkin mengalami alahan kepada herba, limau gedang atau garam Epsom, oleh itu risiko yang semakin teruk masalah anda adalah tinggi jika anda akan melepaskan berunding perkara ini dengan doktor anda.

Walaupun tidak ada bukti nyata atau kajian yang diterbitkan yang akan menyokong keberkesanan pundi hempedu membersihkan sebagai batu karang ubat, perkataan cadangan mulut seolah-olah telah dijalankan melalui.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar