Ginkgo - The Wonder Herba Untuk Rawatan

Ginkgo - The Wonder Herba Untuk Rawatan

Daun ginkgo adalah orang-orang yang mempunyai kualiti ubat dan juzuk utama mereka terpenes ginkgolide dan flavonoid - antioksidan yang menguatkan saluran darah dan melancarkan peredaran darah.

Terpenoid (seperti ginkgolides) memperbaiki aliran darah dengan mengembangkan saluran darah dan mengurangkan kelekitan platlet. Ciri-ciri ini tertentu ginkgo secara khusus yang berguna dalam merawat penyakit berusia dua umur - satu yang berkaitan dengan kehilangan ingatan dan satu lagi tubuh badan tersebut dipanggil, di mana terdapat lebam kekal pada tangan dan kaki.

Pada hakikatnya, ginkgo digunakan untuk merawat kehilangan ingatan selama lebih daripada 5000 tahun di China. Ini dicapai menerusi counteracting fakulti mental menurun. Ia bukan sahaja meningkatkan tumpuan dan ingatan tetapi juga mengurangkan perubahan mood dan tidak peduli. Kesan ini mendapat sebagai juzuk aktif perjuangan ginkgo terhadap kemerosotan umur yang berkaitan saluran darah di dalam otak.

Ini juzuk juga mengurangkan pendarahan dalam kapilari dan memberikan kekuatan pada urat dengan itu membantu dalam tubuh badan tersebut.

Ginkgo Biloba sangat baik untuk beberapa gangguan otak dan peredaran darah. Ia mungkin herba yang paling banyak digunakan bagi tinnitus dan banyak pesakit bersumpah dengan ramuan semula jadi ini.

Kajian China menunjukkan kegunaan ginkgo dalam merawat asma dan aterosklerosis juga. Herba juga telah menetapkan ginkgo dalam kes-kes yang berkaitan dengan mati pucuk, mati pucuk dan libido wanita.

Persediaan dan dos

Meluas ditanam dan digunakan di Amerika Syarikat, khususnya di rantau selatan dan Perancis, cawangan mereka dipotong daripada pokok-pokok muda dan daun dikeluarkan untuk kegunaan selanjutnya dalam tinctures, ekstrak kering dan keluaran farmaseutikal.

Berwarna - Anda boleh mengambil 20 titik berwarna (nisbah 1: 4 dalam 25% alkohol) dalam segelas air sehingga tiga kali dalam sehari, sebaik-baiknya sebelum makan.

Ekstrak kering - Kesan yang sama boleh dicapai dengan mengambil lebih kurang. 100mg ekstrak ginkgo kering dengan cara yang sama.

Langkah berjaga-jaga

- Ginkgo adalah herba yang sangat selamat, tetapi berlebihan yang boleh menyebabkan sakit perut atau / dan pening. Dalam kes-kes tertentu, orang telah melaporkan sakit kepala dan reaksi kulit juga.
- Kanak-kanak, wanita hamil dan penyusuan terbaik harus mengelak daripada asas ginkgo persediaan.
- Seperti halnya dengan kes-kes dadah pencampuran yang lain, rawatan perlu dilakukan semasa mengambil ginkgo jika anda sudah di lain anticoagulants atau ubat penipisan darah.
- Penggunaan Ginkgo perlu dihentikan sekurang-kurangnya 36 jam sebelum pembedahan kerana risiko komplikasi pendarahan.
- Jangan menelan buah-buahan Ginkgo biloba atau benih

Sebenarnya, seseorang harus cuba & membeli makanan tambahan dari syarikat-syarikat ternama yang mengeluarkan produk mereka dalam, GMP (Amalan Pengilangan Baik) Kemudahan yang mematuhi FDA berdaftar dan mematuhi Pendekatan Spektrum penuh sedutan dan mempunyai bahan-bahan (jika homeopati) yang berdaftar dengan Homeopathic farmakope Amerika Syarikat (HPUS).

Tidak ada komentar:

Posting Komentar